onsdag 31. oktober 2012


søtaste JA ;)


6 kommentarer:

  1. Svar
    1. eg har ein heil fjøs av nydelige skapninger ;)

      klem - monika

      Slett
  2. Å..er det mulig å være så søt..blir helt rørt jeg..klem!:):)

    SvarSlett
    Svar
    1. og eg har mange av disse - men dette søte frøkna er ekstra søt ;)

      men du har no noe søtt hjemme hos deg du og
      klem - monika

      Slett
  3. Hei Monika
    Den røde kalv er så vakker, du alltid har det røde lyset på for små kalver?
    Hilsener fra Wilma

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisan Wilma - det røde lyset er VARMELAMPE,
      slik at kalven får litt ekstra varme dei første dagene / veka
      lurt ikkje sant ;)

      klem - monika

      Slett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...