torsdag 18. oktober 2012

himmelsk



Himmelsk ...



for meir flotte bilder - se her da vel

20 kommentarer:

  1. Himmelskt vackert!
    Ha en fin kväll & Trevlig helg!

    SvarSlett
  2. Aldeles nydelig! Så bra du tok bildet! -margit-

    SvarSlett
  3. Amazing!

    Er det tatt frå land eller båt?

    Fin kveld til deg!

    klem

    SvarSlett
  4. Wow... så utrolig flott:O) Fantastiske farger. Jeg vil bare ut å fotografere når jeg ser sånne flotte bilder. Ha en fin kveld og helg, klem

    SvarSlett
  5. Fantastisk flott himmel i bildet ditt! Herlig!
    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  6. Kjempefint og nydelig himmelsk bilde med nydelig farge på himmelen! Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld!:)

    SvarSlett
  7. Jeg ser og ser på bildet, og dene ene fjelltoppen under sola der minte med ett som en Moskèe, og da opplyst på en måte. Underlig tanke, men du så vakkert et bilde!

    SvarSlett
  8. Dette bildet er bare så fantastisk, nydelig:)

    SvarSlett
  9. Superb shot, the color is stunning!

    My Skywatch
    Have a great weekend!

    SvarSlett
  10. Wow - this is spectacular!

    SvarSlett
  11. Beautiful colors and reflection. A gorgeous skywatch, Monica!

    SvarSlett
  12. truly exquisite! the water is like silk, lit from within!

    SvarSlett
  13. For et lys og for et nydelig sted :)

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...