fredag 26. oktober 2012

litt slita bondekjæring



starta fjøsveka med eit brak...


med robotstopp. melkespreng på kuene.
snø - meir snø
vind - strøm stans
enda meir robotstopp.



enda meir melkespreng.
stress - kav
enda meir melkespreng - enda meir snø


ein kalv som kom feil veg - det gjekk bra til slutt
sove litt - meir snø - meir vind
meir robotstopp  - meir melkespreng
meir stress og meir kav ...

og slik går no dagene

MEN se her da  vel



denne " STORE " lille kalven kom no i kveld
og mitt hjerte smelter iallefall
og alt slit og strev vart glemt for ei lita stund

4 kommentarer:

  1. Huff ja det hørtes trasig ut ! Men for en flott kalv dere har fått da ! Og så nyyydelige bilder og det med morskjærlighet er så vakkert at det bør henge på heedersplassen i stuen. Klem

    SvarSlett
  2. Flott kalv!
    Høres strevsomt ut resten.
    Ha en fin helg læll!

    SvarSlett
  3. Å, så mye strev du har hatt, høres slitsomt ut,Monika!Bildet av morskjærlighet er fantastisk nydelig..og den nyfødte kalven, jeg blir alltid litt rørt når jeg ser slike bilder..det kom ei tåre i øyekroken!:)Bloggen din er bare helt herlig!:)Så ønsker jeg deg en fin-fin lørdag - klemmer fra Else Britt:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Else britt - du får komme inn og hilse på kuene våre ein gang vis det passer

      morgen monika klemma

      Slett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...