mandag 20. mars 2017

Med kjærleik




Strikkepinner og tråd ;)

Den gode følelsen når eg finner DET rette mønstre - det som bare ROPER etter meg -- strikk meg da vel -  strikk meg NO ...

Og eg er lett å lede UT i fristelse -- Truddelutt

Dette teppet såg eg først på Facebook for ei stund siden og eg vart så glad da eg fant det på nytt på facebook med ein link der ein kunne kjøpe mønster ;)

Og når eg NO er så heldig å kjenne noen som venter Baby - så blir det  teppet strikket med kjærlighet og glede







2 kommentarer:

  1. Aldeles nydeleg teppe.
    Du er jammen flink, eg synest det ser komplisert ut å strikke eit slikt.

    God søndag.

    SvarSlett
  2. Nydelig.
    Kan du dele mønster?

    Klem Anne Marthe

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...