lørdag 10. februar 2018

Der er stille



i huset vårt NO ...

veldig stille -- no har vi tømt loft og 1 etasje - veldig mye hobbyting
( Tråd, mønster, scrappeting mm )   er dessverre kastes
og ein god del er pakket ned og kjørt til rens.

Så no er det bare å vente - vente på at kjelleren er frigitt - vente på at røyk lukta er borte ....

Så starter vi med FRISK MOT  med å lage det om til eit heim att 
og i mellomtiden blir heimen vårt litt i bobilen og litt i  kårhuset.

men vi har kvaradre I og mannen min
og Birk sammen med oss <3








5 kommentarer:

  1. så synt... det er ikke bra... lukt er ikke bra.
    Mannen min er en brannmann.
    Sender deg en stor klem... SOLstrålHILSEN fra Viola

    SvarSlett
  2. Tenk at det blir SÅ stor skade gjennom heile huset !!
    Men ulmebrann er skummelt ja.
    Eg kan ikkje anna enn å ynskje dokke lukke til med det som må gjerast framover.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Huff, nå blei jeg skikkelig lei meg, noe så trasig! Håper dere snart kan få hjemmet deres på plass igjen! Klem fra Åse

    SvarSlett
  4. For en jobb! Stakkars dere!
    Høres bra ut med kårhus og bobil.

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...