onsdag 14. februar 2018

mine skatter

For mange er det BARE eit trådnøste - ein strikkepinne eller eit mønster 
FOR meg var det mine skatter -- mine minner - mine planer 

og no er nesten alt borte - mesteparten er faktisk kasta - noe er kanskje berga - og noe er FAKTISK berga ..





Eg spoler 17 dager tilbake - der eg blir oppvekt fra middagskvilen min av at brann anlegget går...
Og derifra er alt oppi mitt hode KAOS..  lang historie kort - brann i kjellaren, den klarer brannfolka å slokke, men etterlater seg røyk og sot overalt.

Verst selfølgelig i kjellaren - men der har eg enna ikkje vært nede og sett.
Loftet har eg erklært for eit katastrofe område - der eg hadde mitt lager av alt av håndarbeid av div. slag.
og ALT er dekket av SOT 

DET som er berget lå i blanke plastkasser med lokk - 

SÅ mitt råd til dere som har tråd og andre handarbeidsting 

PUTT DET I PLASTKASSER MED LOKK 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...