tirsdag 19. mars 2019

fra sol og blå himmel


midt på dagen i dag -  til regn og ruskevær no i ettermiddag ...

Slik er ståa her på sunnmøre,  marsværet kan være ustabilt.

 For innemellom har vi nydelig joggeskovær i lysløypa.  og eg koser meg med solbriller, påfyll av D vitaminer og ein Peik som svinser litt hit og dit ;)

 Bildet kan inneholde: hundBildet kan inneholde: tre, himmel, snø, utendørs og naturBildet kan inneholde: himmel, tre, utendørs og natur



og så kommer ettermiddagen - men vind og så regn og mange plussgrader. 
Kanskje er det naturen som vil vaske fram VÅREN ;)   
  eg håper iallefall det.

Men det kommer vel flere vintre på besøk før vi endelig kan si det er vår, så da er det viktig å passe på og nyte dei fine stundene ..... når vi har de ;)


Bildet kan inneholde: utendørs og natur

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...