tirsdag 26. mars 2019

gult er kult



og akkurat no er eg veldig i ei gul orange sky ;)

og da passer det jo at denne Emmygenseren dukket opp ;)
løp å kjøp - fra KnittingIna ..

Men så var det den kjøpestoppen sa du - jupp,
 eg gjekk på ein mega  SMELL no i mars. og eg MÅ vel innrømme at det vart fleire smeller i mars -- jaja eg blir iallefall ikkje genserløs i år 
Og det går framdeles i gult og orange -- jupp mine nye favoritt farger 

Og eg gleder meg å få denne ferdig, kanskje til påsken,
så da kan eg jo bli ein mega stor påskekylling ;)



Bildet kan inneholde: matBildet kan inneholde: hund og innendørs

1 kommentar:

  1. Så fin genser dette skal bli.
    Gult er kult ja, eg er så glad i mine gule hjertevottar !!
    Klem

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...