søndag 17. mars 2019

Ut UT UT .....

innemellom så kommer det slike dager,
da sola skinner og himmelen er blå ;)

Der ein er så heldige at ein kan ta på seg joggeskoa og bare traske av gårde,
og la tankene suse - og heldige meg fikk ein slike dag på lørdag.

 Med kamera, Peik og nye joggesko fikk eg eit avbrekk fra fjøs og resten av verden -- heldige meg ;)
 og med påfyll av D vitaminer,  meir bilder på minnebrikka og noen tusen skritt på skritt telleren kan ein jo ikkje anna enn å smile resten av dagen - resten av helga og håpe at ruskeværet som er meldt ikkje kommer - for eg vil iallefall ha fleire slike sol blåe dager 

Håper du også fikk deg ein tur . med eller uten nye joggesko og sol ;)





Bildet kan inneholde: himmel, fjell, sky, natur og utendørs

2 kommentarer:

  1. Nydeleg bilde.
    Ja, eg gjekk også tur, men i gamle sko :)

    SvarSlett
    Svar
    1. hehe --- ikkje så nøye med skoa - turen er vel viktigst ;)

      Slett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...