tirsdag 8. oktober 2024

Ufo strikk

 

Glede eller mareritt 😉
Litt usikker ...

men eg kjenner eg blir litt irritert på meg selv når eg finner pose på pose med sokker og div. andre strikketing som ikkje er ferdige.



Så er jo spørsmålet som eg må stille meg selv, gang på gang.
Kvifor vart ikkje sokk nr.2 strikket eller genseren som ligger i ein pose, den fortjener jo å skinne den og.

Og det er jo som oftes ein grunn til, 
enten fant eg noe som frista meir, eller så var det noe med den mønstra, tråden eller rett og slett sluttresultatet ikkje vart slik som eg ville ha det.

Og eg MÅ innrømme det, eg har mange uferdige strikkeprosjekter, 
til stor fortvilelese .
 Bare det å se alt eg har liggende, og tråden er jo ikkje så billig liksom..

Så i vår tok eg litt tak i alle dei posene mine 😀 
og jobber med jamt og trutt gjennom pose for pose.

PÅ søndag dukka denne fleir farga sokken opp.
  Klar til å bli eit par.

Plan - rekke opp den sokken litt, 
forandre på hælen og strikke den litt kortere. 
Trur det blir bra.



Truddelutt - ha ein fin fin Tirsdag 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ufo strikk

  Glede eller mareritt 😉 Litt usikker ... men eg kjenner eg blir litt irritert på meg selv når eg finner pose på pose med sokker og div. an...