søndag 3. mars 2013

blås bort


dager ...
rett  og slett


5 kommentarer:

  1. Håpe det var berre eit blaff. At våren kjem no.
    Ha ei fin ny veke.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Kjære vene!
    Her gikk vi forholdsvis klar selv om det tar litt i kveld.
    Satser på det blaffet til Anne-Mari og krysser fingrene for våren jeg også.

    God klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  3. Skal si dere har hatt både vind og snø! her var det vind og masse regn, som nå har frosset til is! men både snøen hos deg og isen hos meg smelter vel...
    -Margit-

    SvarSlett
  4. Her blåste det kraftig (til innlandet å være). Alt på verandaen lå strødd utover!
    Men idag er det rolig igjen.
    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  5. Nei uff. Vi slipper vel ikke unna her heller, tenker jeg.

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...