mandag 25. mars 2013

påskesysler



 er vi ikkje heldige ;)





 
For når andre MÅ kjøre
langt og lenger enn langt
for å komme på
FJELLET

så bor  vi jo her
midt i mellom
høge fjell og
djupe daler

 

og slike dager som i dag
dei er gull vert
både for kropp og sjel ...

eg har både fått gått på ski,
tatt mange bilder,
fått hilst på ein søt liten geitebukk
sittet ute i solen og strikka
-- mens eg har fjøs --

og min kjære
han fikk topp turen på ski,
og eg fikk lovnad om samme turen til
sommeren -- ju huu ;)




6 kommentarer:

  1. SÅ flotte bilete!

    Ynskjer dokke ei God og Glad Påske :-)

    SvarSlett
  2. Dere bor så utrolig flott! Nydelige bilder.
    Og vi bor også sånn at vi drar hjem i påsken....
    God påske!

    SvarSlett
  3. Heldige dere som har et så flott lanskap og muligheter rundt dere. Kos deg i påsken!

    Klem

    SvarSlett
  4. Jo, du er heldig:) Og det er vi også som får ta del i opplevelsene dine gjennom bilder:)

    God påske til deg!

    SvarSlett
  5. Ja veret er heilt topp, men eg trur me fortena det :)

    God påske vidare !

    SvarSlett
  6. Du er virkelig superflink til å få max ut av dagene, Monika! Fortsatt god påske! :)

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...