onsdag 27. mars 2013

påske vett kos ...


2 kommentarer:

  1. Takk for så fine påskevett-regler, og for lure påminnelser ;) her hopper jeg glatt over dem (dessverre) i påsken, skeier altfor mye ut...men siden jeg sjelden skeier ut ellers, unner jeg meg det ;) kvikklunsj og påske-egg. Nam :)
    Ønsker deg en nydelig, glad påske - og med solfylte dager der du kan knaske kvikklunsj ute :) klem din vei

    SvarSlett
  2. Hihi, jeg holder på å hekle teppe og glemmer faktisk at vi har godis i skapet (jeg er en "sniker";) Ellers prøver jeg å holde regelen om at godteri er på lørdag men må helt ærlig si at jeg firer litt på den regelen nå i påska... Men vi spiser frukt også altså;D

    Ha ei fortsatt god påske kjære du,
    varm klem:)

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...