søndag 17. mars 2013

noen er født


med SKI på beina,
men det er IKKJE meg iallefall

men av og til er det faktisk
litt kjekt med
BORTOVERSKI
bortoverløyper 


og når bortoverski løypa starta ved yttertrappa,
sola skinner og eg har veldig godt selskap...
DA er det kjekt med bortoverturer 




 



 og når eg kan få bestemme farten og bakkene 
DA kan eg faktisk finne på å  gå på ski
kvar dag - iallefall nesten kvar dag.



men eg må vel innrømme det 
- det frister IKKJE når eg ser på 
toppene 
og tenker ski
men tøffe er dei karane våre
som strever seg opp
og svis
så er dei nede 
att ...
og ser du godt etter 
så er dei der 
akurat no
---




3 kommentarer:

  1. Så vakkert eit land vi bur i tenkjer eg når eg ser dine bilete ;-)
    Ikkje født med ski på beina eg heller..

    Fin veke til deg!

    SvarSlett
  2. Flotte bilder :)
    Jeg liker best usynlige ski. Da er det ingen som ser at jeg ikke har dem på ;) Det er nemlig 25 år siden jeg hadde ski på beina, og får jeg det som jeg vil blir det minst 25 år til uten ski også :)
    Ha en fin dag!
    KLÆM

    SvarSlett
  3. Ser ut som en flott tur dei har hatt:)) også du som står der nede og føler spent med:)))
    Birk følger også med og har sikkert lyst å springe etter veien:))

    Fineste påsken inn i bygda:))

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...