fredag 25. september 2015

julegleder 2015


 eg må vel innrømme det --- eg liker veldig godt å sitte å pusle med saks, papir og lim ;)  og ekstra kos er det jo når julepapirene kommer.

I går kveld fikk eg ein slik kose kveld sammen med gode venner,
ekstra bonus var vel at vi fikk lære oss å lage eit nytt julekort ;)
 



 og med litt glitter  - vart vel kortet heilt perfekt,  så no mangler det bare litt pynt så er jammen meg årets første julekort klart -- har DU begynt å tenke på jula kansje ? det er jo under 3 mnd til









1 kommentar:

  1. Nydeleg kort du laga.
    Det høyrest ut som ein kjekk hobby.
    Dei har visst starta med juleting i butikkane høyre eg...

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...