mandag 7. september 2015

Veka som var ...


Starta jo så bra - med Bursdagsgutt og Bryllupsdag.
Og eg innrømmer det så gjerne - vi har faktisk 24 års bryllupsdag ;)
Det vart også tid til  å trimme litt rumper -- kose med ho Dagros,
finne ein STIKK UT post og kose meg med litt scrapping ;)

og før fredagen var kommet hadde eg også vaska, rydda og fått ein del husmor poeng  i tilegg til trim poeng -- hurra for meg ;)

så kom helga  - som eg ikkje hadde gledd meg til --- Mormor huset skulle tømmes og ryddes.. 

Eg innrømmer det ... arv og alt det fører med seg --- er noe herk.
det gjekk jo ikkje så bra, og når min kjære Bestemor faller og havner på sjukehus i tilegg, så vart det litt meir enn det iallefall eg trengte ( men heldige meg - eg har Asbjørn sammen med meg )


så da var det så godt å få eit lite pusterom i kaoset -- med kamera, litt musikk på øret og litt tid for meg selv fikk eg lada batteria slik at hodet iallefall ikkje bikka heilt over ...

og søndagen vart ikkje så verst lell -- og når det ser bra ut med Bestemor også .. vart ikkje vegen heim så tung som eg trudde ;)

Heilt til vi kom heim og fikk beskjed at finaste fjøspusen min hadde blitt påkjørt og døde ;(
trøsta der var vel at han hadde det så bra den stunden han var i fjøsen vår ...

 Verden ei jo ikkje rein lykke fra morgen til kveld 365 dager i året -- MEN no håper eg på mange fine dager framover .. Klemz monika 





3 kommentarer:

  1. Uff, du hadde ei tøff helg.
    Håpe bestemora di snart er på beina igjen.
    ynskjer deg ei fin veke.
    Klem

    SvarSlett
  2. Innom med ein haug med klemmar!
    Har du ikkje bruk for alle på ein gong kan du spare dei til ein dag du treng ein til..

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...