mandag 28. september 2015

Veka som var

 
Vi kan vel ikkje klage på den ;)
 
for vi er jo så heldige med høstværet - sol, blå himmel og mange pluss grader - liker vi jo
 
noen ute kuer har blitt til innekuer, men enda er har vi mange ute - og så lenge været lover SOL, så blir dei vel ute litt til tenker eg ;)
og ja da eg  har vert på kurs og laga julekort
-- eg digger det --
 
 
 



 Bobil bønder var vi denne helga også -- selv om vi fikk litt regn i helga - så var det godt å være sammen med famile og gode venner på Åndalsnes og Trollveggen camping ;)
 
# bursdagsfeiring # familiekos # tur med kamera
#kortspill # sove middag # lange koselige dager
 


 vi begynner også så smått å tenke på vinteren,
 all beite tråd er tatt ned,  redskapen er kommet i hus
og karane rydder og bygger i fjøsen, rom til slakting er alltid kjekt å ha ;)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...