Artig bilde.Sitt ho og kviler ?Eg har aldri sett at kyr sit på baken før.
Jøss, en sittende ku! Venter hun på kelneren tru?
Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...
Artig bilde.
SvarSlettSitt ho og kviler ?
Eg har aldri sett at kyr sit på baken før.
Jøss, en sittende ku! Venter hun på kelneren tru?
SvarSlett