søndag 1. januar 2017

2017 velkommen skal du VÆRE


 vips -- så var det 2017 året her - året der eg fyller 50 ...

Eg har mange tanker om det å fylle 50 - og noen av dei tankene som kommer tilbake - gang etter gang er at vi må bli flinkere til å sette av tid i kvardagen

Tid til å være  saman med dei som eg bryr meg mest om .
Tid til egen tid og  tid til kjæraste tid ...




Eg må ( i alle fall ) prøve å legge vekk pc - telefon - FB og alt anna som stjeler av min tid...

Eg må - eg bør og eg skal ;)   det har eg nemlig bestemt ....

Så ønsker eg meg tid i gave av alle som er litt glad i meg -- til å finne på ting saman ... For minner er noe dyrebart å ta med seg.
Minner som kan hentes fram att .. gang etter gang

Noen ting kan tas på sparken - noe må planlegges - noe koster sikkert litt peng og mye er veldig gratis ;)
Skal ikkje så mye til for å glede ei halv gammel kjærring vettu .

Så får Eg se etterkvart kva eg klarer å få til - kamera skal i alle fall være med - minnene skal knipses og scrappes
- for da har eg jo bilder eg kan ta fram når eg blir enna meir gammel og se på ;)

og mitt ønske er 50 nye minner ( turer, opplevelser mm. )

og nr1 . er Laupen -- min kvardags tur . så får vi se da kor mange ganger eg klarer i år -- telle telle ... og kom gjerne og gå saman med meg -- skravle, trimme eller skal vi ta ein kopp kakao på gamma ;)


3 kommentarer:

  1. Så fint sted du går tur,
    skikkelig vinterlig :)

    Godt nytt år til deg!

    SvarSlett
  2. Godt nytt år, beste Monika! Skulle bodd nærmere hverandre vi ! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. det sku vi vennen -- men det er jo bare ein ferje og litt biling som må til - klem

      Slett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...