søndag 19. november 2017

5 veker til jul

Rettelse 4 veker og 6 dager ;)






No gjelder det å passe på at ting og tang til julehuset er kommet på plass..
Advensstaken, lysa og tallene ..
lyspærer, servietter, telys, julevinen, cognac mm..

planlegg ein gløggkveld, juleverkstad eller kansje ein bakedag,
eg håper iallefall på minst einbakekakelefse dag ;)




Dra på ein skogstur , for å jakte på litt kongler, mose og greiner,
alltid kjekt å ha til jul ikkje sant




Det er viktig med litt påfyll av frisk luft - ei go dose veninneprat eller  berre ta livet litt meir med ro.

SÅ spent om eg klarer å senke skuldrene så mye som eg vil -- føler at eg er litt på etterskudd - eller egentlig så er eg jo ikkje det da ;)

til og med lilla lys er kommet i hus 





noen pakker har allerede fått på seg papir og noen pakker har kommet i hus
 - advents pakker ligger klar til 1 søndag i advent,
strikkepinnene går jamt og trudd og joda
det blir nok noen hjemmesnikkra julegaver i år og ;)

Truddelutt ---- pust med magen ;)

pst... bilda er denne gangen lånt på google ...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...