tirsdag 21. november 2017

veka som var



# vottestrikk som vart så bra 
# julesnø og alt som følger med - glatte veger og dårlige kjøreforhold ;(
#kosa oss i fjøsen - og der går det jo bra - 2 nyfødte kalver - bare ein robotstopp og det er jo vel bra.
#jammen meg så starta eg på nye votter - skulle sikkert strikka rødt og ikkje gult te jul, men eg har noen pinner med rød tråd også ;)
#spise spille og spise snop på fjøsloftet med den beste familien min
#teller ned te jul i år og






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

livet - litt av alt

  Utekuer, rømte UTEKUER  Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER            REGN og enno meir REGN Nemde eg...