lørdag 18. november 2017

knekke vottekoden ;)


No har eg  da endelig klart å knekke sokke hæl strikking,
og burde vel være fornøyd med det ...

Men eg må vel innrømme at eg  har SÅ lyst til å 
lage noen hjemmestrikka votter og ;)






og egentlig kor vanskelig skulle det være liksom ...

Det er jo verre å strikke ein hel har eg hørt.
så med dei tankene inni mitt  hode har eg handla inn tråd og mønster, enda meir tråd og noen mønster til...

Har lest mønster oppatt og oppatt og følte meg egentlig veldig klar for  den vottestrikkinga
og hadde i bakhodet at det var mye verre å strikke ein sokk ja ...
jaja --- der tok eg faktisk feil vettu.



Førse forsøk var på ei fergekai - men god støttekontakt var eg godt i gang med pinner og tråd og selfølgelig nyinnkjøpt mønster.
Eg strikka og rekka opp at noen ganger - fikk det liksom ikkje heilt til. gjekk ein fjelltur og på nytt satt vi da der på den fergekaia og makka med mønster tråd og pinna .. og var lite fornøyd med livet 

Med nytt mot ny, tråd og nytt mønster vart votteforsøk nr.2 påbegynt, og kritisk som eg er til mine strikkepinne arbeid vart eg liksom ikkje heilt fornøyd med dette forsøket heller .

men på vott nr.3 vettu --- så gjekk alt så mye bedre - men så var det de med å strikke 2 av samme sort da og måtte den ha tommer liksom.

men så dukka dei bare opp - HJERTEVOTTEN --


og da vettu hadde mor i huset håp om nye votter .
Meir mønster og meir tråd innkjøpt. 
og på ein go strikke økt vart jammen med ein vott ferdig.
men framdeles kritisk - for lang og for smal,
men som svigermor da - ditta blir bra og eg fortsette med vott nr.2.
men ups .. husk å strikke tommelen ulikt på dei vottene da ...

jaja bare å rekke opp at, og etter litt tenkepause vart det
jammen meg vott nr.2 og   --- HURRA  --- 

men så skulle dei liksom Toves - og det hørtes jo litt skummelt ut ikkje sant - så med hjertet i halsen var dei lagt med andakt inn i vaskemaskina - vente vente og vente litt til ...





og ut kom jo dei PERFEKTE vottene som eg har laga 
Hurra for meg ... og med ein høg seltillitt så begynner eg faktisk på vottepar nr. 2 og tenker faktisk på julegave strikk ;)

Vart du med hele vegen ned - smil og takk for at du leser 

ps. Disse flotte vottene kommer fra KongleDesign  ;)

2 kommentarer:

  1. Så flotte vottar !!!
    eg også har ein draum om å strikke slike, men er ikkje
    komen så langt. Veit ikkje om eg får til hjertet og brotet...
    Du er jammen flink.

    Klem

    SvarSlett
  2. Så flotte votter du har strikka. Flott resultat av førstevotte-strikk :D
    Fortsatt god helg :)

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...