lørdag 13. januar 2018

Fortsettelse og nye planer

Da er vi i godt i gang med TJUE ATTEN - og eg håper det blir litt betre enn i TJUE SYTTEN ...


EG prøver å legge bak meg litt sorg og savn og prøver heller å glede meg over ALLE gode minnene eg har frå mormora vår ;)Og det var HO som lærte meg gleden av å lage noe sjølv - det var HO som lærte meg å være nøyaktig i å telle sting og masker,  og det er jo noe eg har tatt med meg vidare i livet.  Eg skulle ønske eg var like flinkt til å rydde og vaske slik som ho - trur nok eg arva kun dei handarbeids genene.
Men no sitter  eg her da og det lukter faktisk grønnsåpe i huset, maten står i steikeomnen og livet er ikkje så verts innemellom lell mormora mi.


Tankene kommer lett og eg har så mange fine planer og drømmer for året.
Jo da eg drømmer om ein slank sprek kropp - men veit du kva  - eg er veldig fornøyd får eg være frisk - klarer å bevege meg godt i kvardagen og har alle mine rundt meg - meir skal ikkje til..

 Jo da eg må vel ha noen meter med tråd og noen strikkepinner - da er eg fornøyd. Elles så har eg jo allereie lagt mange planer for 2018.
og sprakk etter ei veke . Ein pose med tråd er kommet i hus - 2 nye oppskifter har eg kjøpt og skrevet ut .
men TIL mitt forsvar:  tråden var på tilbod og eg har ei plan for den tråden - heilt sant.
Mønster vart innkjøpt for eg har så mye av tråden STERK - og allereie har eg strikka 2 par sokker av den tråden i den mønstra - så der kommer det jo heilt sikkert 2 plusspoeng til meg .

Resten av måla mine - tja si det -- eg vil prøve å gjøre meir av det som 
GJØR MEG GLAD ....
  • ute turer, gjerne saman med beste familine min, gjerne rundt eit bål  ;)
  • det var den normal vekta da -- eller trivsel vekta
  • jobbe meir med Lommescrapping og komme ajour der 
  • prøve å bli litt flinkere med bloggene mine -- ligger vel litt etter der og eg 

                Takk for at du leser - MonikaSmil










1 kommentar:

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...