fredag 19. januar 2018

SnøBaller


Eg bobler av glede når eg finner nye strikke mønster som er enkle å følge - fine å se på og gode å bruke ;)

Først så kom snøball vottene - som eg elsker å strikke og ikkje minst å bruke -
Men SÅ vettu -- kom SNØBALL SOKKER og gjett om eg bobler av GLEDE DA ;)





SÅ perfekt for mitt garnlager i alle fall -- så da er det også innafor å kjøpe mønster og skrive ut
( så glemmer vi bare litt at det er kjøpestopp på tråd - for vips så måtte det jo være med noe orange og turkis tråd sammen med den mønstra da )

Men vet du - det er greit av og til å skeie litt ut - heilt sant. 
og no har eg faktisk strikka 3 par av dei sokkene - og alle er strikket i garnlageret fra loftet. 
men snart må eg strikke noen EGO snøball sokker bare til meg ...





Dei første paret fikk litt bling på seg - for dei skal nemlig være ei gave til ei flott dame på 95 - og dei har jo lov til å glitre litt . Sant ja ;)

ps... og vil du og strikke dei fine sokkene finner du mønstra her - løp å kjøp da vel ;)

Go helgaklem fra Ho monika 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...