fredag 26. januar 2018

gamle skatter ...




Eg fortsetter målet mitt med å bruke av garnet oppe på loftet - og eg syne sjølv det går sakte framover - men skulle ønske om litt fleire timer i døgnet,  til å strikke, gå tur og kanskje rydde litt også ;)
Men i min iver etter å rydde - dukka denne kofta opp
etter å blitt påminnet frå FB
-  at der på mine minner, hadde eg kjøpt norsk ull og var glad for det.

Vel glad er eg vel ennda tenker no eg - men det var vel ein grunn til at denne kofta ikkje vart ferdiggjort tenker no eg da...

Eg er ikkje så glad i å strikke lus, og her er det i hundretalls av dei,
Eg er heller ikkje så glad i alt som klør, denne er strikket av 100 % norks ull og klør heilt sikkert,
og eg syns også den er ujamt strikka ..

så eg har minst 3 grunner til å ikkje strikke den ferdig  NEMLIG...







men så kommer den STAHETA fram - den skal bli ferdig i 2018 - PUNKTUM  ;)


MEN så kommer krisa fram - eg har INGEN mønster.
Ja da eg har leita overalt - under inni og bak.
Eg har sett i gamle mailer og eg har leita på pc etter gamle filer 
eg finner apsolutt ingen mønster 

Men eg spør no FB. att --- kanskje du veit vilken mønster dette er ?
eller kanskje kan du komme med eit råd eller to, for kanskje eg kan strikke den heilt opp slik som den er no - eller finne eit anna mønster utan så mange LUS ..

Hjelp meg da vel - så blir eg så Boblende glad.
takk for at du gidder å lese - monika smil








2 kommentarer:

  1. Håpe du får tak i oppskrifta på den nydelege kofta.
    Eg har lese på strikkesider at dei kokar!?! ferdige ullplagg for at
    dei skal bli mjukare..
    Eg veit ikkje om eg hadde tort, men du kan kanskje få råd om slikt.
    Lukke til iallfall.
    Klem og god helg frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Den blir en fin kofta. Dessverre kjenner jeg ikke mønsteret...
    i alle fall kan du fortsette å strikke til begynnelse av armene med
    maskestørrelsen... og... jeg er ikke glad å strikke lus OGSÅ :-)
    lykke til med å finne MØNSTERET... kanskje du har RAVELRY.
    Hilsen fra Viola

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...