torsdag 4. januar 2018

vareopptelling


Hadde eg i tjueSytten - og eg trur eg fortsetter i tjueAtten også...

Og eg kunne sikkert heilt nesten åpna ein filial av ein trådbutikk på loftet ...  Det føles i alle fall slik.
og eg tenker om att og om att --- Monika - handle med hode og ikkje hjertet...




men som regel vinner hjertet og HO Monika har veldig mye tråd, og hadde eg bare kunnet strikket i heile 2018 så hadde det minket mye, men det går jo ikkje...

Men så var det d å ha ei plan, følge den planen og være strukturert - det er faktisk mitt nyttårs forsett : følge planen.



Men kva er så planen min for tjueAtten ?

Jo eg beg. i fjor med å rydde og legge all tråd i kasser med lokk, det skal eg fortsette med i år og.
Eg bør i alle fall ikkje kjøpe flere strikkepinner heller være flink til å legge på plass etter bruk.
Og eg skal IKKJE kjøpe tråd uten eg har ei PLAN og eit MØNSTER.

Og eg skal ikkje skrive ut eit mønster før eg skal strikke det - det flyter av mønster, bøker og hefter.   så her har eg ein jobb i å rydde, kaste og gje bort .... eg trenger jo ikkje mange kilo med mønster - eller gjer eg det da ;)

Og så var det å holde den planen da --- belønning undervegs tenker eg er vel å putte det magebåndet i eit glass og ta 10 kroner med i samme slengen.
og dei skal eg kjøpe  ........  tråd til noe eg virkelig har lyst på -- ego strikk tjueAtten velkommen 




 og trudelutt --- eg er i gang med den EGO strikkinga med Arwetta tråd som er nesten 2 år gammel. 
Eg var ikkje så fornøyd med den tråden, og har strikket og rekket opp att noen ganger i går, men plusselig klarte eg å knekke koden slik at eg vart fornøyd --- og all denne tråden skal brukes opp før eg finner noe anna fint der oppe på loftet 


1 kommentar:

  1. Godt nytt år :)
    Godt vi er flere med innholdsrikt garnlager :) Planen i 2018 er den samme som i 2017 og det er å bruke mere enn jeg kjøper. Den planen holdt i 2017 sø da får jeg satse på at det går dette året også :D
    Lykke til med strikkeplaner og ego-strikk :D
    God helg

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...