mandag 27. januar 2020

Bak skjema




Ja da - eg ligger litt etter skjema, men når ein først strikker med feil farge, har fjøs, ikkje er heilt i form og ein MÅ ut på tur. Ja da blir det lite med strikketid.


Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.



Og først så måtte eg jo strikke ein ny hals, da eg klarte å strikke den i feil farge .
Skjønner jo ikkje att det går an ein gang eg - og desverre har eg ingen å skylde på.


Og så skulle det strikkes høyere bak i  nakken
( det har eg aldri gjort før )

Men TAKK til youtube - der finner ein jammen meg mye rart.

Så no har eg faktisk strikket noen som kalles German Short Rows - og gjett om eg er kry av meg selv eller  ;)

Såg jo på FB gruppa til Bystrikk 2020 at det var mange som knota litt, men som ei flinke strikkedame på Vestnes sa - ta pungt for pungt.   
Og med youtube på pc, eit stille rom og ei god mønster kom eg meg jammen i mål.


Bildet kan inneholde: tekstIngen bildebeskrivelse er tilgjengelig.


Så no er det bare å printe ut del 3 og strikke neste del,
men først må eg vel sove litt,
 og ja eg har jo ein melkefafabrikk som MÅ stelles også ;)

Smil fra HO MONIKA 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...