lørdag 11. januar 2020

jula 2020



I har ei plan
 - og den planen skal eg følge iallefall litt ;)

og det er å fylle opp ei heil korg med julegavestrikk - av tråd lagret eg har i kjelleren.
og veit du kva - eg kan heilt sikkert strikke til mange - i mange år ( trur eg ;)    men det gidder eg jo ikkje. 

For i år skal eg strikke litt meir ego strikk håper eg, men innemellom er det jo så kjekt å strikke eit sokkepar eller to ;)


Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.















men det føles jo så bra - å lage noe som kan varme meg og noen andre 

#hemelagaavmonika   #jula2020    #strikkefest2020


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...