mandag 24. januar 2022

Bobler av GLEDE ...


Når go veninna ville være med på RUSKEVÆRS TUR 
FAVORTITT FJELLET   💦

Molnesfjellet er 122 m.o.h. så det det jo ikkje det høgaste fjellet,
men du for ei fine utsikt der kan være NÅR der er utsikt.






Vi starta i litt vind og regn - så enda meir vind og regn,

nye planer vart planlagt for nedstiging .
For Årsetkjærringa hadde jo så lyst ned i Molnesfjæra også.

VEL  vi fant ny veg ned att fra fjellet, litt bratt og vått. 
Men ned kom vi jo - like heile både vi og hundene 😉 






Og  nedi i fjæra kom vi oss 🐟
hundene fikk springe løse og leike  seg litt.

Og vi kosa oss med sand, tang og tare,
store bølger og litt bildeknipsing.

Og endelig kunne vi prate og ikkje rope.
Den gode samtalen går lett når venner møtes 💙





LYKKE

Eg gleder meg allerede til neste tur eg 😋






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...