mandag 17. januar 2022

Vekeplan veke 3

 

Eg trur det var lurt å ha ei vekeplan - og fortsetter med godt mot denne veka og 😋
For eg fant jo golvet på vaskerommet, eg klarte tur X 7.
Eg har baka litt og ryddet bort jula. Til og med rydda i julepynten.
Eg har fått litt meir orden på hobbyrommet og stikket fra trådlagret og solgr unna noe tråd
10 poeng til meg 👍






Vekeplan #3

💚 Finne gulvet på Boda 
💚 Finne på noe artig sammen med flokken min ein gang i veka 
💚 Eg  fortsetter med tur x7 sove og ligge meir heile året eg 😊
💚 rydde kjøkkenbenken KVAR dag 
💚 strikke litt jamt og trutt kvar dag fra trådlagret i kjellaren.
💚 Hjemmebakst er jo best - så det må det bli meir av 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...