mandag 10. januar 2022

Dagene flyg

 

Ny veke og nye planer 😀


Og i år vil eg prøve noe nytt .

  Eg vil prøve å lage meg nye vaner - ei ny vekes plan kvar veke.

Lurt ikkje sant - vel det får vise seg kor lenge eg orker å holde på.





Så da er eg klar med vekeplan #2

Eg starter forsiktig denne veka  😀😉😉

" Finne gulvet på vaskerommet

"bake minst 3 ganger denne veka ( brød og rundstykke )

" tur ganger 7 

"rydde ut jula og gå gjennom julepynt som ikkje brukes.

" komme litt meir i orden på hobbyrommet

" holde meg til strikkeplanen min

"lage forskjell på kvardag og helg

 ( ikkje brus og sjokolade midt i veka ;)

" sove meir  😋









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...