lørdag 24. august 2013

strikke hjelpen min

det er vel på tide med ei lita opptadering på pinnefronten
og det må eg si med ein gang --- ting tar tid...

men no tenkte eg det var på tide å åpne ein pose og siden jobbe meg gjennom pose etter pose og sjå kva eg får ut av det --- liksom ; )






først ute igjen er Knerten genseren
- det stoppa vel litt opp da eg ikkje hadde mønster , og siden eg IKKJE har noen mønster - så var det liksom ikkje så lett å komme videre heller,
men med litt støttekontakt hjelp og opprekker hjelp - så er eg igang - igjen 






 Men så var det den hjelperen min da  - 
EG  har vel IKKJE heilt bestemt meg om eg trenger den hjelpen heller --- og hjelpen --- HAN er vel BERRE SØT og meiner at HAN har IKKJE gjort noe som er gale ;) 
så får vi no se da --- kor lenge knerten genseren er oppe og går denne gang ;)




ps.. må vel innrømme at ting var LITT roligere her i huset med berre ein BIRK --- men moro er det jo lell ;)

4 kommentarer:

  1. Så søt hjelper du har :-)

    SvarSlett
  2. Søt hjelpar:-) Eg hekla saman teppet, noko eg ikkje har gjort før. Googla sammenhekling og fann såleis ut korleis ein gjer det:-)
    Lukke til! Håper du kosar deg med sommaren som kom:-)

    SvarSlett
  3. Skjønneste pusen, hvem kan vel takke nei til slik hjelp? Selv om det kanskje ikke var akkurat den hjelpen du behøvde;)

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...