mandag 6. juni 2016

Følg Gleden din


å du travle Juni - velkommen skal du være ;o)

EG klager ikkje, men skulle ønske vi hadde noen timer
meir  i døgnet - for det trur eg det trengs.







I alle fall vis ein skal få med seg det meste.

men av og til må man stoppe opp,
til å se, kjenne og nyte





 og ja da - det er litt vemodig å "miste" det røde huset,
men eg håper og tror det  blir bra med grått også eg.








det skal bli spennende å se om vi liker denne fargen
like godt som den røde som vi har hatt i nesten 22 år.
veldig greit i alle fall å ha ein traktor til hjelp når ein skal måle høgt der oppe - for eg går ikkje opp i ein stige - NEMLIG.





ellers så prøver eg ein tur kvar dag.
og alltid kjekt med selskap

og nei da,
Eg er ikkje lei av sokkestrikk i juni heller ;)







1 kommentar:

  1. Så smart med traktorskuffa som stillas.
    Den hadde kanskje eg også tort å gå oppi...
    Her beisar me på hytta, mannen må på stillaset,
    eg held meg på jorda :)

    Fin veke vidare.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...