lørdag 9. juli 2022

Det er i motbakke




Det går oppover ...

Og i alle år har HEIA OPP vert eit mareritt.
 Og eg innrømmer det så gjerne, det er fortsatt eit mareritt å gå opp til den  trimposten...

MEN  dei siste åra har jo HO Monika blitt litt mindre monika, og formen - tja eg skryter ikkje. 
Men det er litt lettere å gå opp no tenke eg enn åra før

Og det er noe med AT EIN ANGRER IKKJE PÅ EIN TUR ETTERPÅ.






I fjor starta eg prosjekt HEIAOPP20
eg kom meg ikkje i mål, men de vart det 11 turer opp 😋
så kanskje i år - det er jo lov å håpe at eg klarer 
HEIAOPP20


Til no har eg ikkje så mange turer å skryte av, 
men litt har det jo blitt.
Så da sier eg bare HEIA MEG og eg trenger så litt dra hjelp.
SÅ bare kom å gå sammen med meg.

Du blir belønna med den flottetste utsikt.
Og går ein mange nokk turer - så er det jo håp om ein sprekere kropp te slutt - Truddelutt 😃




Langt der nede bor eg jo  ;)
Og ROSA  fargen på genseren står i stil te ei litt slita kjærring som har klart tur nr.3 i år.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...