mandag 27. desember 2010

tre " nøtter " til jul ........



eller ups..... det va vist 3 julekuler til jul.
og eg kunne jo skryte av mine julekuler, som IKKJE
vart ferdig til jul
 
Men det vart snippeTorils - allså ikkje heilt ferdig til jul
MEN ho har strikka ei kvar dag og har no 3 heilt 
ferdige julekuler - jaja bra noen har det ;)








 for EG har det nemlig IKKJE ...




Men eg jobber med saken, og når eg var SÅ heldig å få nye strikkepinna til jul,
JA da er det HÅP for meg også ..... 
iallefall til neste jul - ein gang   ;)




så no har eg rekka opp alle feil, 
og starter på nytt, med nye pinna og godt mot ;o)
og berre vent - så har også eg 3 julekuler



1 kommentar:

  1. Klart du blir ferdig! Gleder meg til å se dine tre også! :) Var vemodig å dra fra Årset i sted, vi har hatt kjempefine vinterdager! Men det var litt godt å komme hjem også. Heldigvis.. :) Takk for ei trivelig nabo-jul! :))

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...