lørdag 26. november 2011

4 veker igjen til Jul...
og eg føler eg allerede er på etterskudd,

ikkje er kjøkkenet vaska ned, og kor er julegardinene ....



julelys, nisser, engler , all jule pynten ..
og ikkje minst - er pakkene pakka inn, er julekorta skrevet og sendt,
og har du tatt julebilder
av alle unger, hunder mm...
ikkje meg - iallefall 
MEN det kommer SNART ;)


men egentlig så har vi vel go tid,
men eg trur det er veldig lurt å tenke på å begynne no i disse juletider...
for overalt er det jo juletre,
nisser og engler i bøttevis,



her trur eg det kommer
snikende inn  litt etter litt 
og du - slapp av 
det blir jul alikavel


2 kommentarer:

  1. Kjære deg!
    Det hastar ikkje...... hverken med gåver, nissar eller julekaker.Me har god tid!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelige ord på bloggen min i dag. Vil prøve å kose meg i adventstida, diktet er nytt av året, blir ikke så ofte jeg skriver nå, er mer kreativ når det gjelder bilder. Koselig adventsbilder hos deg også:)

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...