mandag 21. mai 2012

Fole kjekke dager ...









6 kommentarer:

  1. For ei nydelig strand..er den i nærheten av der du bor?

    Ja dere skulle vært der idag. Men det kommer nye muligheter før vi vet ordet av det:)))

    SvarSlett
    Svar
    1. Desverre Jill - er her ingen sandstrand, denne er å finne på Fartad, der min mormor bor...

      Slett
  2. Vakre bilder frå vakre stadar:-)) Klem

    SvarSlett
  3. Sitter å grev høl i haude på meg sjøl! Om korsen du fikk 3 på linje.

    Mulig jeg har for smal mal, men jeg tror ikke det. Får til en rekke men ikke to...hjelper lite med it utdannelse..:(( må ha monikahjelp:):)

    Om du vi våse av det:)))

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe...
      Skal hjelpe deg eg vet du ;)

      Slett
    2. Så godt å høre:)) sender du avsløringen på mail eller? :)

      Slett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...