onsdag 28. november 2012

bakt med


kjærlighet

råmelk, sukker,
melk, mjøl, smør
og litt hjortesalt 


 

 

 


4 kommentarer:

  1. Deilige juledamer. Og elefanter;D
    Vi bakte "barte-rundstykker" i dag, godt det også men jeg gleder meg til julemannane;)

    Fin kveld
    god klem
    Hanne:)
    (ps; har sendt deg en mail)

    SvarSlett
  2. Flotte førjulsbilder med god stemning! Ha en fin adventstid!

    SvarSlett
  3. Berre lækkert!
    Og likte spesielt godt at dei var baka med Kjærleik!!

    SvarSlett

livet - litt av alt

  Utekuer, rømte UTEKUER  Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER            REGN og enno meir REGN Nemde eg...