Deilige juledamer. Og elefanter;DVi bakte "barte-rundstykker" i dag, godt det også men jeg gleder meg til julemannane;)Fin kveldgod klemHanne:)(ps; har sendt deg en mail)
Stemning! <3
Flotte førjulsbilder med god stemning! Ha en fin adventstid!
Berre lækkert!Og likte spesielt godt at dei var baka med Kjærleik!!
Utekuer, rømte UTEKUER Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER REGN og enno meir REGN Nemde eg...
Deilige juledamer. Og elefanter;D
SvarSlettVi bakte "barte-rundstykker" i dag, godt det også men jeg gleder meg til julemannane;)
Fin kveld
god klem
Hanne:)
(ps; har sendt deg en mail)
Stemning! <3
SvarSlettFlotte førjulsbilder med god stemning! Ha en fin adventstid!
SvarSlettBerre lækkert!
SvarSlettOg likte spesielt godt at dei var baka med Kjærleik!!