Fantastisk !Lure på om eg kjem dit nokon gong...Kos dokke med minna om turen.God påske !Klem frå Anne-Mari
Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...
Fantastisk !
SvarSlettLure på om eg kjem dit nokon gong...
Kos dokke med minna om turen.
God påske !
Klem frå Anne-Mari