Blir ikke bedre enn dette☼
sant ja ;)
Eit nydeleg bilde som seier alt :)Og det har vel vore slik i dag også ?Takk for koseleg kommentar på bunaden :)Klem frå Anne-Mari
Utekuer, rømte UTEKUER Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER REGN og enno meir REGN Nemde eg...
Blir ikke bedre enn dette☼
SvarSlettsant ja ;)
SlettEit nydeleg bilde som seier alt :)
SvarSlettOg det har vel vore slik i dag også ?
Takk for koseleg kommentar på bunaden :)
Klem frå Anne-Mari