Blir ikke bedre enn dette☼
sant ja ;)
Eit nydeleg bilde som seier alt :)Og det har vel vore slik i dag også ?Takk for koseleg kommentar på bunaden :)Klem frå Anne-Mari
Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...
Blir ikke bedre enn dette☼
SvarSlettsant ja ;)
SlettEit nydeleg bilde som seier alt :)
SvarSlettOg det har vel vore slik i dag også ?
Takk for koseleg kommentar på bunaden :)
Klem frå Anne-Mari