torsdag 20. februar 2014

kvardagsGlimt

 
du og du kor dagene flyr ...
det er jo så mye eg skulle rekke før
helga kommer - igjen ...
 
men eg har funnet ut at eg tar det som
det kommer .
Like greit det og vel ;)
 
 
 
eg strikker litt,
koser meg sammen med 
hund, katt og kalver
og lever med motto
 
BRA NOK ..
 
 



 
men innemellom all denne kosen,
så jobber eg litt da ..
i huset - i fjøsen
og litt med meg selv


1 kommentar:

livet - litt av alt

  Utekuer, rømte UTEKUER  Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER            REGN og enno meir REGN Nemde eg...