tirsdag 1. april 2014

det gleder

eit mammahjerte

når ungene vokser til ...
og lisje 1 april gutten na mor er jo ikkje
så liten lenger.   16 år, kjæreste,
snart lappen både på traktor og moped. 
du vokser til og ER ein flotte ungdom ...
er det rart vi er så glade i deg 




men eg har det også litt vondt i
hjertet mitt ...

for selv om tiden og åra går,
så kjenner eg litt på det savnet 
av at det i dag er 3 år siden mamma døde.
ikkje vondt heile tiden,
men av og til 

og i dag er det litt vondt i hjertet mitt





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

livet - litt av alt

  Utekuer, rømte UTEKUER  Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER            REGN og enno meir REGN Nemde eg...