onsdag 21. desember 2016

hoho ho. .juleglede i fjøsen

I dag var eg så heldige å få besøk I melkefabrikken -- alltid like kjekt med besøk av tante Unger..

Og når dei i tillegg kan settes i arbeid, da er det jo vinn vinn tenker no eg da . Eg fikk litt hjelp,
kalvene fikk ekstra kos og stell og  ungene fikk litt fjøs lukt på seg  ;)



Og mens ruskeværet herja ute. Fikk vi ei koselig stund innom hus.
For pluselig var grønn DESEMBER blitt til kvit blåsbort DESEMBER.

Og jammen meg så dukka  fjøsnissen opp også, greit å kvalitet sjekke at alt går rett føre seg no i disse førjuls tider .

Og ja da - VI har vel alle vært snille i år - SANT JA ;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...