fredag 2. desember 2016

Null stress tiden

Er skuldrene dine i ferd med å treffe øreflippene med tanke på tida framover ?

Her er noen tips som kan dempe stress følelsen :

# Sett av en time om dagen til jule forbredelse.

gjerne saman med barna eller noen du er glad i.
Da settes  forventninger og kos saman med nødvendige gjøremål.
Bruk den første juletimen til å lage lister over stort og smått,
og fordel oppgavene utover dagene som kommer
ingenting kjennes så deilig enn å kunne slette oppgaver ettersom dagene går ;)





På min liste kan eg no krysse av for nedvask av stue og kjøkken.
Du veit vel at vi feirer jula inni skapet i år ;)

Julekort og merkelapper er også hjemmelaget i år.
Det enkleste vart det beste i år ...

Elles så har eg klart å glede ei veninne i dag,
og da var jo dagens Spreie julegleder i boks ;)

Har du kansje fått litt juleglede i dag





1 kommentar:

  1. Heisann.... herlig!!!!


    Jeg ønsker å skape mer liv i Blogger´s Sunday Walk. De siste gangene har jeg gått "alene" - så nå inviterer jeg til ny giv i 2017, og håper på at mange tar seg en tur ut og dokumenterer det som skjer fire søndager i året.
    Ha riktig go´hælj ;:OD)
    Se: http://viltogvakkert.blogspot.no/2016/12/bloggers-sunday-walk-2017.html

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...