søndag 3. desember 2017

spre Julegleder



ENDELIG står det  Desember ;)


Eg har ei plan om å bare nyte adventstiden - lurt  KA ;)
I år har eg planer om å spre litt julegleder til meg sjølv
og dei som er rundt omkring meg.

Og første glede MÅ vel være hjemmebaka rundstykker og kakao til kveldsmat.


I år har eg faktisk ikkje kommet så langt med julekalender og advents pakker ...men som vanlig vart det da litt ;)

Men vil prøve å legge ut  eit lite juleinnlegg med bilder og litt ord om noe som gjør meg eller mine så glad og som kansje ikkje koster så mye ....

Eg har eit hus fullt med alt for mye ting og tang .. og det vil eg prøve å gjøre noe med - så i dag var planen å glede meg sjølv med å rydde badet ..
Kastet 3 poser med gamle ting som har samlet i skuffer og skap.
Mesteparten gjekk i søpla og noe gjekk til gjennbruks butikken

Elles så fortsetter eg å glede meg sjølv - og traska opp på Laupen saman med Birk og litt julemusikk på øret -- dagen rumpetrim ;)

Håper du også finner litt tid til å glede deg sjølv ;)

1 kommentar:

  1. Ha en flott førjulstid :D
    Jeg skal jammen ta deg på ordet og gi meg selv en god opplevelse i dag :D Skal ta på turtøy og gå meg en tur så får husarbeide være husarbeide :)

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...