mandag 10. februar 2020

fortsatt bak skjema ...





ja da - eg er her og eg ligger langt bak skjema trur eg …

Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.



EG har svetta og banna - eg har tellet og tellet litt til.
Og når eg trur det stemmer - så har eg liksom mista noen masker.
Så da må eg telle igjen og igjen.


Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.Bildet kan inneholde: telefonIngen bildebeskrivelse er tilgjengelig.
Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.


Men no vettu - skal resten av genseren være plankekjøring - HÅPER EG ;)

Så får eg glemme all frustrasjon og fortvilelse, og sjølv om genseren er veldig GUL 
( årets påske genser ;)

Så trur eg det blir ein ny favoritt og favoritter liker vi jo - og de må vi vel ha fleire av - eller ;)

Bildet kan inneholde: en eller flere personer



For det er jo kjærlighet i kvar ei maske, og strikkepinnene er gode å ha, når alt blir litt trist og lei,

eg trenger jo ikkje så lang ei strikke tid - men litt kvar dag 

Smil frå HO Monika










1 kommentar:

  1. Det blir uten rolig flott genser 😍😍😍 garantert en ny favoritt ❤️
    Ha en fin dag 🙋🏻‍♀️

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...