torsdag 9. september 2021

Ha de, AUGUST



Det har vært ein bra måned som har ført med seg 

LYKK€, SMIL OG KJÆRLIGHET
Til min Famile og mine venner 💗





Vi starta med ein koselig bobiltur, der vi som vanlig bila halve NORGE rundt 😀   
 Først litt innland og fjell ( Gaustatoppen og Preikestolen )
før vi rota oss ned til sørlandet, der vi fant mange fine plasser som det var lurt å stoppe på,
før vi plutselig var kommet opp til sunnmøre og Maya.
Og vi var jo så enige at det hadde vert ein fine sommerferie i år og 





Eg har traska noen mil både hit og dit, ofte alene, men også i godt selskap,
Alltid sammen med Peik 😀💓  men innemellom er det ein kalv eller ei ku som også vil være med på turen, og det er jo også koselig.

Og eg innrømmer det så gjerne, eg er ikkje så flinke til å finne nye plasser å gå på, men innemellom så klarer eg faktisk å gå ein annen plass enn på Laupen og ...





 Men den finaste dagen måtte vel være da vi fikk være med å gifte bort storegutten vår - rett og slett ein magisk dag.
 Alt klaffa. Været, maten, selskapet og verdens finaste brudepar 💞


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...