mandag 11. september 2023

Kjærleik på pinne

 

Eg fortsetter å finne gleden med å strikke sokker at tråd fra kjellar lagret mitt  💜

 Selv om eg har strikket noen par de siste vekene, så minker det lite syne eg. Og det betyr vel at eg har alt for masse tråd . hmm hmm 


Men heldigvis går IKKJE TRÅD UT PÅ DATO, og sokker er jo forbruksvare - iallefall her hos meg og mine 😀



Akkurat no har snusa på noen artige sokker, som så enkelt kalles for BANANSOKKER,

Litt spent på denne, skal strikkes som ein lang tube, med vrangbord først og avsluttes som ein vanleg sokk, men IKKJE med hæl 😜

Spennende - så får eg sjå etterkvart om dette er noe eg skal strikke fleire av 😀   og snart er det jo jul 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heia Bloggen

Heia du og ikkje minst HEIA MEG 😋 Det  begynner  å bli noen veker siden eg vart sjuke, og forma kunne jo vært bedre . men men ...   No har ...