Viser innlegg med etiketten vinter2011. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten vinter2011. Vis alle innlegg

mandag 3. januar 2011



Vinter i norge ......



betryggende å sitte inne og se på snøraset,
og egentlig litt fasinerende også ;)

iallefall når ein klarer å fange øyeblikket med kamera :o)

 

sommerjobben

  Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...