♥VAKKERT♥Ønker deg og dine ei strålande, ny veke!!!Klem Mette.
Nydelig :))Ha ei god uke !
Nydlig dikt og så sant så sant. Ikkje alltid like enkelt å forstå men når me har opplevd motgang er gleda ekstra god å oppleve.Klem
Nydelig :)
klem til deg..
Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...
♥VAKKERT♥
SvarSlettØnker deg og dine ei strålande, ny veke!!!
Klem Mette.
Nydelig :))
SvarSlettHa ei god uke !
Nydlig dikt og så sant så sant. Ikkje alltid like enkelt å forstå men når me har opplevd motgang er gleda ekstra god å oppleve.
SvarSlettKlem
Nydelig :)
SvarSlettklem til deg..
SvarSlett